مهندسی صنایع و تکنیک های مرتبط با برنامه ریزی و کنترل تولید

دانلود فایل های برنامه ریزی و کنترل تولید - مهندسی صنایع و مدیریت بصورت کاملا کاربردی و اجرایی ( مورد استفاده دانشجویان - کارشناسان و مدیران حوزه برنامه ریزی)

نرم افزار محاسبگر MRP تحت اکسل


نرم افزار MRP معرفی شده مطابق با کلیه استاندارد ها و تکنیک های موجود در مباحث کنترل موجودی تهیه شده و به جرات میتوان اظهار نمود که نمونه این نرم افزار را بنده در چندین سال تجربه کاری خود در هیچ سایتی که ندیده ام هیچ بلکه کسی را نیز ندیده ام در حوزه برنامه ریزی احتیاجات مواد به این منظمی و با این سازوکار اقدام به برنامه ریزی نماید. با این نرم افزار هم اکنون برای 1750 قلم کالا در یک شرکت بزرگ صنعتی در زمینه قطعه سازی در حال برنامه ریزی هستیم . از MPS موجود در این نرم افزار برای برنامه ریزی و کنترل تولید در یک نرم افزار جداگانه استفاده میشود . یکی از ویژگی های بارز این نرم افزار اعلان تاریخ و زمان مورد نیاز به تعداد مورد نیاز برای MPS بصورت خودکار می باشد . بنده این نرم افزار را برای کلیه همکارانم در سایر صنایع که در حوزه برنامه ریزی مسئولیت دارند توصیه میکنم

با تهیه این نرم افزار بصورت رایگان یک ورژن با فرمت و تکنیک دیگر از MRP را نیز بصورت رایگان دریافت خواهید کرد . 

 رمز فایل : 6195

کد تخفیف خرید :SMM565687

امیدوارم توانسته باشم گامی در جهت پیشرفت علمی و کاری همکارانم در برنامه ریزی برداشته باشم

 

ارادتمند شما

S.GH


مبلغ قابل پرداخت 465,600 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۳۰ بهمن ۱۳۹۹               تعداد بازدید : 15

دیدگاه های کاربران (0)

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "مهندسی صنایع و تکنیک های مرتبط با برنامه ریزی و کنترل تولید" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما